23 μέρα

ειναι 9 παρα 20 και εγω ακομα να φαω κατι σημερα. Δεν ξερω πως εγινε, μάλλον ξεχαστηκα. Είχες πολλές δουλειές? Χαζοί είστε? Ούτε ΜΙΑ! Παντελώς άνεργη! Ξεχαστηκα στο internet! Λίγο για τις συγκεντρώσεις χθες, λίγο τα 4.500 άρθρα που γράφτηκαν (φωτιά πήρε το ιντερνετ) εφτασε το απογευμα… πήγα μια βόλτα στη συγκεντρωση, γύρισα, και τώρα παρακολουθώ τα τωρινά δρώμενα.

Το ότι ο ξεσηκωμός αυτός θα σταματούσε την δική μου όρεξη ούτε να το φανταστώ δεν μπορούσα! Νιώθω πραγματικά πολύ υπερήφανη που εκτός από τους προφανής λόγους έχω και ένα δικό μου εξτραδακι για να ακολουθώ τους “αγανακτισμένους”.

Πάμε, λοιπόν, πλατεία… για να κρατηθώ κι εγώ σε ασιτία…

(με τρώει το χέρι μου και το πληκτρολόγιο να γράψω σοβαρά για τις συγκεντρώσεις. Το τι έχω διαβάσει και ακουσει σημερα δεν λέγεται!!! Από τα πιο ομορφα, γλυκά και ενθαρυντικά πράγματα μέχρι τις απίστευτες μαλακίες! θα κρατηθώ γιατί το blog μου ειναι απλα on diet και με υποχρεώνει να κρατάω το στόμα μου κλειστό – και στα λόγια και στο φαγητό)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment